Ron Gerrits (met bordje Cinemajestic) en Maarten Brouwer (Café Old Dutch) worden geflankeerd door de AZC-selectie na het ondertekenen van de nieuwe contracten. Foto: Freddy Burgers.

Ron Gerrits (met bordje Cinemajestic) en Maarten Brouwer (Café Old Dutch) worden geflankeerd door de AZC-selectie na het ondertekenen van de nieuwe contracten. Foto: Freddy Burgers.

AZC en hoofdsponsor Cinemajestic verlengen succesvolle samenwerking

Sport

ZUTPHEN - De naam van Cinemajestic prijkt ook de komende drie seizoenen op het shirt van AZC. De Zutphense voetbalclub en de bioscoop kwamen een overeenkomst tot de zomer van 2025 overeen. Er was daarnaast goed nieuws voor het tweede elftal, want ook sponsor Café Old Dutch blijft nog drie jaar aan als sponsor. 

Na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen KCVO (2-0) werden de deals officieel beklonken. De voorzitter van de sponsorcommissie, Dick Smeenk, had lovende woorden voor de trouwe sponsors. Cinemajestic is al sinds 1 juli 2012 de hoofdsponsor van AZC. Dit betekent dat de bioscoop van eigenaar Ron Gerrits al 10 jaar aan de club verbonden is. Met de nieuwe verbintenis is Cinemajestic de langstzittende hoofsponsor uit de historie van de Zutphense voetbalclub. ‘Het is natuurlijk niet voor niets dat we de samenwerking verlengen. De wisselwerking tussen de club en bioscoop is uitstekend”, verklaart Gerrits. Café Old Dutch sponsort het tweede elftal sinds 1 juli 2017. De AZC’ers weten deze kroeg in de Zutphense binnenstad van uitbater Maarten Brouwer altijd goed te vinden en is regelmatig het decor van een feestje.

Na het ondertekenen van de contracten bood Dick Smeenk namens AZC de gulle sponsors een cadeau aan in de vorm van een eigen kleedkamer. Dat wil zeggen dat kleedkamer 1 tegenwoordig door het leven gaat als Cinemajestic-kleedkamer en kleedkamer 2 voortaan de naam van Café Old Dutch draagt.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant